New in

Igår åkte jag med Tilde till hennes pappa efterskolan och skulle/ska vara här hela helgen.

Igår kollade vi bara på film och tog det lugnt. Idag åkte vi in till stan ganska tidigt för att kolla igenom alla butiker och hitta en balklänning till Tilde, vi mötte även upp tildes mamma och små syskon för några extra ögen på vilken klänning vi skulle välja! Hon hittade VÄRLDENS FINASTE (bild) och jag hittade en stickad tröja på ginatricot och en ögonfransböjare eftersom min andra tagit bort alldeles för många på ett halvt år!

Senare skulle vi på bio med 3 killkompisar men ingen av oss orkade och dom va alldeles för långsamma, så vi tig tunnelbanan hem! Och där satt såklart världens läskigaste påverkade killar som satt och glodde, blev bara LITE rädd!

Nu ska vi nog sätta på en film och sen sova! Är grymt trött nu.

Www.knibestoel.blogg.se läs...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin blogg , läs gärna min :)

2012-04-23 @ 17:13:06
URL: http://sannaemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0