11/6

Hej, idag hade vi klass kamp och 9:ornas lunch! MIN KLASS VANN SÅKLART, som i fotbolls turneringen, innebandy turneringen och volleyboll turneringen! Bästa klassen helt enkelt... Men som jag är tvungen att lämna imorgon! Känner mig väldigt ledsen. På 3 år har man ändå lyckats komma vissa människor så grymt nära som några av mina super fina tjejkompisar. Men egentligen borde jag inte känna så eftersom jag ändå umgås med dom utanför skolan. Men jag är bara allmänt deppig just nu... :'(

Idag va jag med Rebecca vi åkte hem till henne och målade naglarna. Jag fick även 3 tubtoppar och 2 bh:ar som var försmå för henne (lagom för mig, inget kan va för litet bara för stort) dom va jätte fina! (bild) sen åkte vi hem till mig och gjorde massa olika saker!

Nu ska jag ta bort mitt smink sen lägga mig, ska upp senast halv 7 imorgon för att duscha och vidare...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0