New in

Hej, jag vet att det va länge sen jag bloggade nu men jag skyller på att det är sommarlov och man hittar på annat roligt (istället för min lathet) jag är sjuk just nu också! Feber ont i halsen och ont i huvudet! Men kände att jag behövde nya kläder så jag har vart på stan hela dagen med Tilde, fredrik & Simon. Jag köpte
1 linne = gina tricot (rea) 59:-
1 t-shirt = gina tricot (rea) 49:-
Ett par shorts = Gina tricot (rea) 75:-
Ett par svarta dr.denim jeans (plenty) = carlings 399:-

Igår va jag och mina kompisar ute och spelade fotboll. Så åker det en liten kille förbi som Tilde Bode på samma gård som när hon var liten, så sa jag hej, och han stannade. Sen hängde han efter oss hela kvällen fast vi sa åt honom flera gånger snällt under kvällen att han inte kunde va med oss, men han lyssnade inte. Sen vid 12 gick alla hem, och jag kom på att jag behövde hämta min laddare hos min mamma då följde Simon och Fredrik med dit så hängde han efter fortfarande. Fredrik hade frågat mig på lördagen om jag ville följa med till stan på måndag, och jag hade sagt ja. Så frågade vi om Simon ville följa med! Så helt plötsligt säger killen att han också tänkte följa med, och för att inte missa tåget sa han "men jag sover hos dig" till mig (helt seriös) jag då sa jag nej... Sen sa vi vilket tåg vi skulle ta. Då kom han idag och hoppade på tåget. Så hade han ingen mobil, bankkort eller pengar. (Så Simon fick betala sen) och så sa vi på ett snällt sätt han han inte kunde åka.
Vi sa till han också igår kväll att vi skulle ta 5 över halv 3. Så sa han okej. Sen när han hade gått så sa vi 5 över 1. Sen va Ingen klar eller imorse. Så glömde vi att vi hade sagt halv 3 till han så råkade vi komma då. Så sa vi flera gånger du kan inte åka utan kort. Då sa han bara jo, jag gömmer mig. Nej sa vi då, men han lyssnade inte och hoppade på. Sen när konduktören kom så hängde han på Fredriks axel och sa bara "jag är med dom" då sa vi "vi känner inte han" så sa konduktören att vi måste betala för honom. Då gjorde Simon de. Sen kom vi till Uppsala och satte honom på första tåget till Knivsta med hjälp av samma biljett som Simon hade skickat på sin mobil. HAHA vi skrattade så mycket sammtidigt som alla vi tyckte synd om honom.

Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2901025/images/2012/pic_207266496.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0