Veckan

Hej! I helgen var vi i Felix stuga. Det var jätte mysigt! På fredagen åkte jag, Tilde, Olivia, Louise, Felix, Fredrik, Simon och thomas upp, vi tog det bara lugnt. Och igår efter 3 timmars lång promena och 3 timmars väntan på nyckel av olivias föräldrar (vi råkade bli uteåsta) åkte Olivia hem, och kaspars kom. Vi kollade på film, vid halv 1 på natten badade jag, fredrik, Simon och kaspars i poolen, och vid 2 på natten gick Tilde, jag, Louise, fredrik och kaspars ut och hoppade studsmatta! När vi kom in somnade tilde och Louise efter ett tag, så jag fredrik och kaspars satt uppe och pratade till 6 på morgonen. Så nu är jag väldigt trött och ska kolla på DHW sen sova. Hela helgen har varit super bra! Vi har haft jätte mysigt och bestämde att vi måste ut dit nån gång till i sommar!


Juste, I tisdags tog min syster studenten så då var jag ledig från skolan, och på onsdagen va vi också lediga för svenska flaggans-dag eller nått? Och i fredags innan vi åkte bort så spelade vi paintball med klassen, blev skjuten i ryggen v kaspars från 2 meters håll. Har 5 blå/röda stora märken på ryggen!

På tisdags kvällen var jag med vänner och kom hem vid 1. På onsdagen var jag med Tilde på dagen och vi kollade på projectX!

I torsdags var det konsert i skolan, en av dom tråkigaste faktisk... Ingen lyssnade alla satt bara med mobilerna! Sen efter det drog jag, tilde och Olivia hem till Olivia och tog det lugnt.

Imorgon ska vi ha 9:ornas lunch och någon tävling klass mot klass vid kvarngården! Jippiijahoo...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0