Cheers to the freakin' weekend

Idag slutade jag klockan 4, och direkt efter det fick jag, olivia, Tilde, Louise, Fredrik, kaskars och Felix hem till Olivia en snabbis för att prova hur vi skulle sitta i bilen till balen. Sen åkte jag hem och gjorde min no, är inte klar på långa vägar... Om 2 dagar fyller jag år. Känns bara jobbigt att fylla år just nu, har grymt mycket i skolan så födelsedagar har jag inte tid med!

Imorgon ska jag plugga till tekniken, göra no:n, engelskan och so:n ska vara jag ha föredrag om på måndag!

Nej nu ska jag sluta klaga... Tjejerna har planerat nått till mig på fredag, eftersom när Elin fyllde år hade jag fixat middag i stan och disco bowling. Det ända jag vet är att det bara blir tjejer och att jag måste ha ögonbindel!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0