Ja, det är en sån dag

Hej! Idag har jag vart på stan med mamma för att uppgradera min garderob lite, hittade nästan ingenting (i min storlek) så det blev bara en tröja, en bh och trosor. Jag har solat en halv timme nu, hoppas på att få lite färg i allafall!

Igår var vi på särsta och spöade kubb och volleyboll, det var mysigt.

Ikväll ska jag träffa tjejerna och prata lite sen drar vi ut och träffar folk. Imorgon är vi lediga igen (operation dagsverket) jag Olivia Tilde och Louise åker in till stklm, ska försöka hitta ett linne jag såg på stan idag (i min storlek)

Nu ska jag äta sen gå :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vart har du köpt linnet? :)

2012-06-29 @ 18:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0