valborg

Gårdagens Valborg;
Jag vaknade vid halv 9, och gick upp och fixade mig. Skulle möta tjejerna vid halv 11 på stationen, men där skulle vi få stå i 2 timmar för alla tåg som skulle till Uppsala var helt fulla. Men vi hade tur och åkte bil in med Louise mamma. Vi skulle möta upp Elin och Daniella för att kolla sista delen av forsränningen, men fick inte tag på dom, så vi gick till McDonalds och köpte lunch. Sen mötte vi upp alva och kirre, och vi gick mot ekonomikum. Alva och kirre skulle bort, så jag, Olivia, Louise, Tilde och Frida tog en jätte bra plats. Vi åt jordgubbar och solade där några timmar innan vi bestämde oss för att ta tåget hem. När vi va i Knivsta gick alla hem till Olivia, bättrade på sminket, sen kom Elin och Daniella och då började vi grilla. Efter vi ätit kom Felix, Fredrik, kaskars, Oskar, Simon och Thomas och en stund senare kom även Julia och Jakob. Vi spelade lite spel, sen gick vi till brasan och kollade på fyverkerierna, där träffade vi folk som hängde med oss resten av kvällen. Sen hade vi ingen aning om vad vi skulle göra, så alla hämtade sina saker hos Olivia, och då tänkte vi att vi kunde spela fotboll. Men det blev mest bara att vi stod där och snackade. Men vi träffade Jonatan, Arvid och Simon. Och alla killar som vart med tidigare på kvällen drog vid halv tolv, då gick vi som var kvar till min gård och bara snackade en stund, sen vid halv ett gick alla hem. En tidig Valborg....

Idag ska jag upp till min moster och fixa min balklänning för jag tycker den är skit ful och sen ska jag plugga matte till nationella imorgon.

Puss

image description
Forsränningen

image description
Lunch vid ekonomikum

image description
louise och tilde

image description
ekonomikum

image description
jag

image description
Olivia och Tilde

image description
Middag

image description
Middag

image description
FYVERKERI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0